Lokálkovský web

Úvodní stránka Fóra lokalka.eu Diskuse k článkům Lokálkovský web

Zvolené téma obsahuje celkem 37 odpovědí. Do diskuze (12 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Pavla Nováková a poslední změna proběhla před 9 roky, 1 měsícem.

  • Autor
    Příspěvky
  • #4775

    [article]2175[/article]

  • #4779

    Martina Muzatkova
    Účastník

    Funkcionalita webu, obsluha, ev. požadované fce – jediný, co mě štve, je že u členů není vidět email. Kdysi jsem zkoušela posílat zprávu „vnitřní poštou“, ale nefungovalo to.

  • #4790

    Pavel Vrtík
    Účastník

    1) Chybí sklad – jednotlivé položky, počet, kdo má co půjčené, bookovaní, kdo co vrátil, kolik zaplatil zálohu, atd. – Je tam talcitko Ukazat na ktery se otvere nejakej login, ale to mi nefunguje.
    2) Chybí maily na lidi i pro přihlášené
    3) Chybí zobrazení kalendáře na celou obrazovku (něco jako Můj kalendář ale se všemi akcemi a možností se na ně přihlásit), aby bylo detailně vidět, kdy jsou jaké akce, chybí barevné rozlišení akcí (indoor, outdoor, nováčci, přednášky, promítání, …). Jo a deafult řazení od nejbližších akcí po nejstarší (teď je to v Můj kalendář naopak)
    4) Layout se neroztahuje na šířku monitoru, ale mám vše nanahňané uprostřed
    5) Ještě jsem nezkoušel zadat článek, ale prý je to děsná pruda (říkal Zoban a Lájoš)
    6) Chybí nějaké pěkně zformátovaná sekce dokumentů (nebo i ni nevím), kam by se třeba mohly dávat zprávy VV, VH, podklady k přednáškám
    7) Texty náhledů článků na hlavní stránce jsou příliš dlouhé, vejdou se tam většinou jen tři
    8) Loga by mohly být napravo a sloupec s příspěvkama o to delší
    9) Podmenu menu Články je od věci – jsou tam kategorie, které nedávají význam – ty by mely mit spis menu Akce nebo tak nějak.
    10) Menu Horoškola – Aktuální ročník a Předchozí ročník – obsažené články tomu neodpovídají, možná by to mělo být nazváno nějak jinak např. Články z aktuálního ročníku nebo tak nějak.
    11) Galerie – Seznam souboru – nefunguje

  • #4795

    Tomáš Vidlák
    Účastník

    AHoj,
    jen rozšířím námět k diskuzi k Bačovým bodům:

    4) ano jde to tak nastavit, ale je to udělané záměrně – důvod je ten, že každý používá jinak velikou obrazovku a jiné rozlišení. Na tvrdou šířku je to proto, aby ten design byl ve všech případech stejný…takže toto je třeba si dobře rozmyslet, aby se po změně neozvala druhá půlka lidí :-)

    7) toto je vlastnost, kterou momentálně ovlivňuje autor. Ten umísti místo, kde se to má useknout…. v designu je zobrzovat 6 článků, ale dá se to přidat…

    6,9,10) je to k diskuzi a budu rád když se to vyřeší, mě osobně se to dělení taky úplně nelíbí, ale vzniklo po diskuzi všech co se k tomu chtěli vyjádřit :-) když se web dělal. Tak doufám, že teď se k tomu vyjádří víc lidí tak, aby to vyhovovalo většině…

    1 a 11) věc která chybí i mě. Pro mě má teď prioritu 1…

    A ještě mám podstatnou věc, která by se tu mohla probrat :-) v minulosti to fungovalo tak, že o web se staral vždy někdo, kdo měl čas se v danou dobu tomu věnovat. Dřív to byl Franta, pak jsme to zkusili předělat a chvíli obsluhovat já s klukama – Michal/Pája no ale postupně máme všichni děti, více práce apod. A bylo by dobré, kdyby se zase někdo ujal štafety…. Myslím, že peníze můžeme utrácet za jiné věci a věřím, že mezi nováčky, nebo mladšími se najde někdo kdo má k IT blízko :-). Možná by nebyla špatná ani myšlenka jednoho člověka jako kontaktu, který web zaštitoval (nemusí být ani ajťak) a zaručoval nějakou kontinuitu. No a k ruce by měl více lidí, nebo lidi co by se střídali…

  • #4798

    Víťa Bambuch
    Účastník

    ad 3) Tomášku, nešel by do toho nějak na*ebat googlovej kalendář?

  • #4804

    Pavel Kašpar
    Účastník

    Ony pozadovane upravy jen tak lehce nikdo neudela, system je postaven na Joomla a s tou se szit neni legrace :( clovek je rad, ze to jede… Az budu mit nejaky cas, podivam se poradne napr. na WordPress, jesti by pro nase uzivani stacil – a ovladani je mnohem jednodussi pro laika (i pro spravce).

    Rozjet novy web neni problem, problem je premigrovat tu spoustu dat (clanky, uzivatele, forum) z joomla do napr. toho wordpressu (i kdyz narozdil od minule migrace, kdy se muselo vsechno napsat od piky, tady uz existuji ruzne – ale vetisnou placene – pluginy, takze by to snad nemusel byt takovy problem)

    Ale nic neslibuju… chce to nejake ho sikovneho mladeho ajtaka :) co v praci nema co delat…

  • #4808

    Michal Nežerka
    Účastník

    V lokálce už nejsem, takže bych tady neměl co vykládat, ale první web lokály jsem dělal já a není mi úplně jedno jak se mému dítku daří.

    1. Doporučil vybodnout se na Joomlu – evidentně není v lokálce nikdo kdo se Joomlou zabývá. Rozhodně doporučuju WordPress, který i bez velkých zásahů funguje uživatelsky „krásně“ (vkládání příspěvků, obrázků, příloh, diskuse, mailly, struktura straánek a příspěvků, …) – abych jen nakritizoval, tak jsem ochoten se malinko podílet na řešení problémů (s WP už nějaký ten rok dělám).

    2. Stálo by za to udělat propojení s Facebookem, který je pro spoustu mladých základním komunikačním prostředkem (i když se to nám, starším) nelíbí. Kacířská myšlenka – nerozdělit oddílový web na statický a dynamický, a ten dynamický udělat ve Facebooku? Ve tom statickém mít seznamy členů a takové ty neměnící se věci, na FB mít diskuse, plánování akcí, obrázky …

    M.

  • #4810

    Tomáš Vidlák
    Účastník

    ad Kacirska myslenka – je to hodne kacirske, ale neni to uplne spatnej napad. Na druhou stranu prijde mi stale dost pocetna skupina lidi, kteri ucet na facebooku nemaji a nechteji mit a nechtel bych je k tomu nutit…

    ad Joomla – jo oproti wordpressu je to na administraci a vse vyrazne slozitejsi. Co si pamatuju, tak tehdy jsme se s klukama rozhodli pro Joomlu z duvodu poctu uzivatelu a i toho ze nam prislo, ze je vice pokorcilejsich pluginu pro ni nez pro wordpress, ktere bzchom mohli nasledne pouzit pro akce, sklad, pujcovnu apod. ALe jak rikam bylo to rozhodnuti par let zpatky na zaklade informaci co jsme o tom vedeli… mozna by to za to stalo, ale fakt nevim. Dnes uy dokayu trochu porovnat protoze pouzivam oboji. ALe staci si dat do googlu joomla vs. WP a hned najdete hodne clanku a diskuzi – vetsinou je obsahem to volit WP pro vlastni male webz a blog a Joomlu pro weby s vetsim poctem uzivatelu, ktere chceme např. rozdelovat do skupin apod.

    Obecne ale si myslim, ze jeden z hlavnich problemu neni jestli WP nebo Joomla, ale kdo se o to bude starat….svuj web jedu takz pod WP a i kdyz je to ultra jednduchej webak pri upgradech nebo kdzy tam chci neco pridat, tak se nektere veci rozdrbou a clovek stravi pomerne velkej cas resenim…

  • #4811

    Tomáš Vidlák
    Účastník

    podle me sel

  • #4814

    Víťa Bambuch
    Účastník

    Diky Tomasku … uz jsem se bal, ze se o fungovani oddilu nic nedozvim ;-)

  • #4815

    Michal Nežerka
    Účastník

    Pokud joomlu nekdo zna, tak s tim asi dokaze hodne (coz ale dnes plati skoro o vsem). Muj postreh byl, ze kdyz nema cas se webu nekdo poradne venovat, tak WP je idealni reseni. Je jasne, ze joomlisti si budou hajit svoje a wordpressaci taky svoje. Tech systemu jsem zkousel hodne a WP muzu doporucit vsemi deseti. Za celou dobu co WP provozuju a vyvyjim pro nej pluginy se mi nestalo, ze by se neco s nejakym upgradem rozdrbalo. A argument s poctem uzivatelu a deleni do skupin je podle me trosku mimo … wp toho umi opravdu hodne a neverim, ze web HO je neco, kde je treba resit slozity system uzivatelskych opravneni (i kdyz i to se da ve WP delat). Podle me je hlavni, aby to bylo jednoduche a prehledne. Stavajici web me osobne prijde zmateny a prekombinovany – mit oddilovy web ve forme jednoducheho blogu (s kategoriema) a stromem statickych stranek pro provozni informace mi prijde uplne dostatecne. Neni treba kupova kanon na vrabce. A jestli je „jeden z hlavnich problemu“ to, ze mate vsichni malo casu, tak je to jen dalsi bod pro WP. Vice se uz do toho montovat nebudu, chtel jsem jen poradit, co se me, ITakovi, jevi jako idealni reseni.

  • #4816

    Tomáš Vidlák
    Účastník

    :-) sem vedel, ze si nekdo rypne. Ale chtel jsem tim trosku i popichnout ostatni…. Jak uz psal Paja, trosku me sere, ze se mezi tolika mladyma a novackama nenajde nekdo kdo by se toho ujal… Driv tomu venoval more casu Frantis, potom Michal Nováček s Pájou a holt by nebylo špatné kdyby štafetu přebral někdo jiný. To je pro mě teď v podstatě ta nejzásadnější otázka, ne co a jak budeme dělat, ale kdo…. A až budeme vědět kdo, tak se můžeme rozhodovat jakou cestou jít… Pokud budeme vědět, že se k tomu nikdo nemá (a platit za to by mě opravdu přišla škoda), tak bych šel cestou co nejmenšího odporu i klidně na úkor funkcionalit. Pokud se najde někdo kdo řekne, jo mám čas a rád se tomu budu věnovat, pak můžeme řešit složitější věci, které nám zpříjemní fungování…
    ale každý to může vidět jinak, tohle je můj pohled na věc…

  • #4817

    Tomáš Vidlák
    Účastník

    tou zminkou o poctu uzivatelu apod. jsem spis narazel na situaci drive kdzy jsme se rozhodovali a vedeli (aspon ja) o tom prd co je lepsi jestli Joomla nebo WP. Me osobne ted WP prijde super a je to jednoduchy jak facka – jak pises. Uz jsem to zminil i vyse. Pokud nema nikdo cas se tomu venovat jsem taky rozhodne pro WP. a statickej web mi nevadi :-) Vim o sposute veci, ktere bych ted udelal jinak, protoze mi to taky neprijde v nekterych vecech prehledne. Ted je uz jen otazka tu strukturu vymyslet tak, aby vyhovovala vetsine… Puvodni idea byla, ze bude fungovat sklad (fromou nejakeho eshopu) apod. takze trosku z meho pohledu slozitejsi veci nez statickej web…

    No kazdopadne jsem zvedavej kolik lidi se zapoji do diskuze o tom co by na webu chteli zmenit, jaka by mela byt struktura apod. Vsude slysim jak je to na hovno a ze vubec nikomu to nevyhovuje, ale zatim nas tu pocitam na prstech jedne ruky :-):-):-)

    no nic pockame par dni co se tu posbira :-)

  • #4829

    Pavel Vrtík
    Účastník

    Nic nepředělávejte, jen fixněte ty bugy níže. To je otázka hodinky, dvou… návrh rychlého řešení – berte z rezervou :)))

    1) Chybí sklad – google shit
    2) Chybí maily na lidi i pro přihlášené – povolit zobrazení v profilu
    3) Chybí zobrazení kalendáře na celou obrazovku – dát klik a zobrazit stejně jako Můj kalendář
    4) Layout se neroztahuje na šířku monitoru – to tam sakra musí jít, to umí každej blbej web a joomla jakbysmet – proste admin – preferences – layout – stretch to screen
    5) Zadávání článku – fuck off, kdo neumí, ať požádá babičku, podle návodu a v podporovaném prohlížeči je to úplně easy.
    6) Chybí nějaké pěkně zformátovaná sekce dokumentů (nebo i ni nevím), kam by se třeba mohly dávat zprávy VV, VH, podklady k přednáškám – už tam teď je Oddil – Dokumenty
    7) Texty náhledů článků na hlavní stránce jsou příliš dlouhé, vejdou se tam většinou jen tři – Admin – Preferences – Columns – 9 (místo současných 6)
    8) Loga by mohly být napravo a sloupec s příspěvkama o to delší – normální změna úvodní obrazovky
    9) Podmenu menu Články je od věci – jsou tam kategorie, které nedávají význam – ty by mely mit spis menu Akce nebo tak nějak – udělat menu akce a přesunout položky tam
    10) Menu Horoškola – Aktuální ročník a Předchozí ročník – obsažené články tomu neodpovídají, možná by to mělo být nazváno nějak jinak např. Články z aktuálního ročníku nebo tak nějak. – přejmenovat, přesunout
    11) Galerie – Seznam souboru – nefunguje – stejně to nikdo nepoužívá

  • #4835

    Ladislav Petráš
    Účastník

    psaní článku a jeho publikování není samo o sobě tak komplikovaný. problém je, když to chceš mít tak, jak sis myslel, že to bude, když do toho článku foukneš fotky. jednak je musíš nahrát kamsi do galerie. první problém je, že z milionu klikátek a řádků nevíš, kterej máš použít. druhý problém, že to nejde hromadně nahrát, zkusíš jednotlivě a nejde to ani tak. zmenšíš formát na požadovanou hodnotu a – nejde to nahrát. nějak to do galerie dostaneš, ale v článku je to přes celou obrazovku a víc. Obtékání obrázku textem jsem taky nevymyslel. takže editování článku s fotkama zabere průměrně několik hodin ku_ování a pak to skončí tím, že to pošlu Michalovi Nováčkovi, ať to tam milostivě dá. jsem IT analfabet, a pro takové je náš web morovou ranou.

  • #4837

    Pavel Kašpar
    Účastník

    No, otazka je, kdo to, co pises umi v joomle nastavit a zda to vubec joomla umi… stejne to porad vidim na zmenu na wp, ono to psani clanku v nem je lahoda (viz stiznosti na psani clanku a ty jsou stale, joomla se zasekla v roce 2000)

  • #4840

    Michal Nováček
    Účastník

    nesel, uz sem se na to dival, a nende to dobre nebo to neumim najit.

  • #4841

    Michal Nováček
    Účastník

    vetsina z toho urcite pujde.

    tak to muzeme udelat a pokoumat co s tim wordpresem. ja joomlu rad nemam a pravdou je, ze ten editor clanku je dost oldskulovej.

    zadnou integraci s facebookem nedoporucuju, to je pro pubose na sdileni selficek a lajkovani statusu, nic pro seriozni lezeckou komunitu :)

  • #4842

    Martina Muzatkova
    Účastník

    No Míšo, co se ale facebooku nedá upřít, je skvělá práce s akcema/událostma – na jednom místě info o akci, diskuze i přihlášení.

  • #4846

    tak se nam sice diskuze rozjela, ale porad je to par lidi. Doprcic, to sem nikdo jinej nic nedava? Nebo jste vsichni spokojeni?
    Ja osobne spravuju nekolik webu ve WP a je to celkem bezproblemove i pro pasivniho resistenta, jako jsem ja. Kdyz chci neco udelat tady, tak mam vetsinou problem, jak pise Lajos. Pak se me absolutne nelibi cleneni clanku. Podle me by tam mohlo to stavajici byt, ale pouze pro hledani nekde v archivu. Kdyz napisu clanek, neni tam, kde bych ho ocekaval ( tj. na titulce). Takze clanky by se mely primarne podle me radit podle casu vytvoreni. Vkladani fotek, to je hodne nekomfortni funkce. No a pak bych se zamyslel nad rozlozenim titulni stranky.
    Hlavne jsem ale ocekaval, ze sem napise postrehy aspon 20 lidi, abychom z toho mohli udelat nejakej prunik nutnych zmen. Zatim je, jestli dobre pocitam 9 lidi, z toho 5? IT, to jsou ale ti, co s tim nemaji mozna problem. Zatim je tu, jestli dobre pocitam, 9 lidi, z toho 5? IT. To jsou ale ti, co s tim nemaji mozna problem. Spek

  • #4847

    jo a jeste proc vidim ty fotky u profilu rozmazany?
    To mne pripomina jednu vec. Vetsina mladych nema problem s IT technikou. Urcite davaji veci na FB posilaji MMS a nevim co jeste, ale u svyho profilu na tomto webu bych ocekaval fotku, ze ktere se da poznat o koho jde. Treba pro me to ma docela vyznam, ze si u novych clenu jednoduseji spojim jmeno s ksichtem ( prominte s oblicejem :-)). Urcite by to pomohlo. Spek

  • #4854

    Dáša Dostálová
    Účastník

    proti fb mám dvě věci. jedna je ta, že dost lidí ho nemá. a další – ze zkušenosti se skupinovou fb stránkou: příspěvky, jak se nahromadí ve větším počtu, se stávají nepřehlednými. forum, jak tady funguje, není špatný, jen by mohly být vidět maily na jednotlivý lidi a jejich fotka

  • #4859

    Pavel Vrtík
    Účastník

    Články na úvodní stránce by se měly řadit dle času a mělo by jich tam být víc – něco jako tady http://dmmclimbing.com/news/

    Horní menu je dobrý, jen bych menu [b]Články[/b] předělal na [b]Akce[/b] a do menu [b]Horoškola[/b] přidal sekci [b]Dokumenty[/b]. Články jsou na [b]Home[/b]. Taky bych trochu zpřehlednil design (fonty, barvy, oddělovače apod.) aby byl web čitelnější. Taky to chce ten velký [b]Kalendář[/b].

    Už mám vymyšlený nový systém delegování úkolů v oddíle, takže pro ten bych taky potřeboval podporu na webu. Nevím – nakolik hodin odhadujete překlopení tohohle webu včetně všech článků do WP ? Na VH dáme dokupy všechny, co kdy dělali z webem (joomla/WP) a založíme „Kruh WEBu“. Od něj očekávám souhrnnou zprávu co se bude měnit, jak a kolik to bude stát :)

    Předělání Webu bych doporučil financovat z fin. rezervy, ale někým schopným z našeho oddílu.

    [b]Špeku[/b], připravíš si prosím bod na VH? – Můžeš tam na dvou slidech sesumarizovat všechno to, co tady teď lidi kritizují ? Můžeš tam přidat screenshoty webu ostatních HO (VHS apod.), co se ti líbí ? Je tam signál, že by to šlo udělat On-line?

  • #4861

    Tomáš Vidlák
    Účastník

    AHoj,
    změnil jsem to řazení, řadí se to podle času vytvoření a počet článků je teď 9 oproti předchozím 6. Pokud budem chtít dát víc můžem…

    Předělání fontů a barev je poměrně easy věc… pokud někdo řekne font, velikost barvy a konkrétně co, tak to problém nebude…

    Ten kalendář to je k pátrání…

    Přejmenování a předělání menu je takz ok – jen opět je potřeba aby to nějaká širší skupinka přesně vydefinovala….

    Ono obecně si já myslím, že to není tak hrozný :-) ale je potřeba přesně říct jak to chceme předělat…. :-)

  • #4863

    Pavel Vrtík
    Účastník

    Ty vole to je rychlost. A co ty fotky ksichtu v diskusi – fotka v profilu ma rozliseni 1024×1024, ale v diskusi je zprznena a rozkostickovana. Takhle jsou nam fotky novacek nahouby.

  • #4864

    Tomáš Vidlák
    Účastník

    no ono totiz kdyz se jasne rekne co chces, tak se to da pak jasne a pomerne rychle udelat ze…. a ne kdyz jako zadani dostanes:
    je to na hovno…
    co je na hovno?
    vsechno…

    :-):-):-) to se bkbe predelava :-):-):-)
    na ty fotky kouknu. se k tomu snad dostanu o vikendu…

  • #4866

    Pro Špeka: mně přijde, že už skoro všechno bylo řečeno. Nemá přece smysl po páté psát, že vkládání fotek do článků stojí za prd. Ale tak dobře:
    1) [b]Vkládání fotek do článků [/b]je jak porod v pekle. Zkoušela jsem jednou, zabralo to několik hodin ku*vovani, vyřešilo to tlačítko Source Code Edit (nevím nevím, jak zvládne průměrná babička) ale stejně to nefunguje úplně jak jsem chtěla. Možná řešení: nějaká more user-friendly verze nebo to chce osobu, která bude ochotná a schopná články na web dávat, té pak autor pošle text + fotky a dál se o to nebude starat.
    2) [b]Forum[/b]: není to trochu chaos? Web, bazar, diskuze k článkům – ok, ale pak je v tom si myslím bordel. Např. příspěvky typu: „jedu do Tater, kdo chce jet taky?“ (a těch je tak 90%) se objevují ve všech třech ostatních kategorích. Udělala bych nějakou sekci spolujízda/spolulezec a pak sekci všechno ostatní.
    3) Pokud se bude dodělávat [b]sklad[/b] (good idea), mohla by se zároveň na stejným principu udělat i [b]knihovnička[/b] (samozřejmě pokud bude…)
    4) [b]Historie oddílu[/b] – jen taková blbost, ale proč se rovnou neotevře historie vcelku, tj. [url=http://lokalka.eu/index.php/oddil/historie-oddilu/1804-historie-oddilu-223]toto[/url].

    A pak už by to bylo furt dokola: zbytečná kategorizace u článků, zviditelnit maily pro přihlášené, rozmajzlý fotky…

  • #4867

    Martina Muzatkova
    Účastník

    tak já taky ještě jednou přispěji svoji troškou do mlýna:
    1. chybí mi tu něco jako Novinky/Aktuální info – nějaká malá nástěnka, kam by se dávali důležité aktuální informace (typu – Divokáč se ruší, Dneska je schýza v Kotelně, atd), které by po otevření webu bacili člověka do očí. Myslím, že na starým webu jsme něco takového měli.
    2. nebo by možná stačilo nějakým způsobem trošku upravit design úvodní stránky, kterej je takovej neucelenej, rozházenej a důležitý informace často člověk přehlídne. Třeba nový článek by mohl být pár dní jinak zvýrazněný než ostatní. Stejně tak nové akce v kalendáři by mohly být víc viditelný. A novinky z diskuze by na hlavní stránce mohly mít víc prostoru.
    3. trochu mi tu chybí foto týdne, jako bylo na starým webu. Máme v oddíle spoustu lidí, co fotí krásný fotky a je škoda, že se tu sem tam nějaká neobjeví. Asi by stačilo častěji aktualizovat obrázky v horním menu.
    4. po obsahové stránce mi tu chybí něco jako skalní oblasti, tipy na lezecké oblasti, konkrétní cesty, atd. Vždycky se tu sem tam něco objevilo, ale časem zapadlo. A pamatuju si na pár článku s popisem oblasti, které se časem ztratí v archívu. Nešlo by do sekce Články přidat podmenu Lezecké oblasti a články tohodle typu tam začlenit? Určitě jich v archívu pár bude. A pak si myslím, že by bylo fajn mít dvě tři stránky s krátkým popisem oblastí (moravské skalky, slovenské skalky, rakousko, jižní oblasti). Jako nováčkovi mi to dost chybělo a teď bych zas uvítala tipy na různé nové, neznámé oblasti, jižní destinace nebo třeba nějaké rakouské oblasti. Teď by stačilo vytvořit nějaký základ, který by se postupně obohacoval o další oblasti.

  • #4870

    Pavel Kašpar
    Účastník

    Tak jsi si trochu hral, nainstaloval jsem si wordpress a pomoci jednoho migracniho pluginu zmigroval cast veci z lokalka.eu (web je na lokalka.php5.cz, ale pristup je zakazan, prip. pro vyzkouseni povolim – at tam nelezou roboti).

    Celkove ovladani wordpressu jak pro uzivatele (psani clanku nadhera i pro totalniho blbce :) ), tak pro spravce luxus! Ten system je uplne nekde jinde. Ma spoustu pluginu, ktere se instaluji jednim klikem v administraci a, svete div se, hned to funguje!

    Je tu ovsem jeden hacek, a to cena toho migracniho pluginu (free verze umi prevest vsechny clanky vsechne obrazku atd. – paradne to zafungovalo), ale nemigruje uzivatele a dalsi nastaveni (forum), takze je to spise na vyzkouseni. Plna verze stoji 29.9EUR + je asi nutne dokoupit rozisreni pro Kunena forum (migrace na bbpress forum pro wordpress – to jsem si taky nainstaloval) za dalsich 25EUR. Dalsi pluginy uz nejsou potreba, nic jineho nepouzivame, prip. premigrujeme rucne.

    Tak co vy na to? Vypada to na cca 1500 Kc, coz kdyby se ty penize mely dat nejakemu IT, aby toto udelal sam, tak mu to tak vyjde na dva dny, za coz se tak rozkouka… A hlavne pochybuju, ze se nekdo najde, kdo to cele premigruje…

    Me osobne nejen nechce nikterak Joomlu upravovat, ja ani nevim, co a jak v ni upravit…

  • #4871

    Víťa Bambuch
    Účastník

    Pajo to je jednorazovej poplatek oplatek jenom na migraci? Zadne dalsi naklady na provoz WP?

  • #4872

    Pavel Kašpar
    Účastník

    Jo jo jednorazovy za nakup pluginu, pak muzeme migrovat treba 1000x :)

  • #4873

    Víťa Bambuch
    Účastník

    Toz to snad nebude ani potreba ;-) Ale pokud nejsou dalsi naklady (pravidelne platby, atd) tak mi to prijde v pohode. Uz jsem psal mejlik – prosim o testovaci pristup – pocitam ze takhle bude mozny na VH rozhodnout co s tim…

  • #4876

    Pavel Vrtík
    Účastník

    [ul]
    [li]Pajo, ja sem vzdycky rikal, ze to v tobe je ![/li]
    [li]Penize nejsou problem. Dej prosim pristup tem, kteri ti napisou, ze to mohou otestovat a dat ti zpetnou vazbu.[/li]
    [li]Muzeme na VH predvest tuto ukazku vsem ?[/li]
    [li]Budes ochoten to prenastavit podle pozadavku a starat se o ten web v ramci mesicniho pausalu (ktereho se pak dobrovolne zreknes :)?[/li]

    [/ul]

  • #4877

    Michal Nežerka
    Účastník

    Super decka. Da se samozrejme opravovat veci v te stavajici Joomle, jak chtel Baca. Ale prechodem na WP se ziska mnohem vice. Kdyz se prechazelo na Joomlu, tak jsem se te problematice dost venoval, zkousel vsechny mozne systemy, porovnaval, cetl dokumentace … a uz tehdy byl WP jasny favorit – vubec se nedivim, ze je to dnes to nejlepsi co se da v open source najit. Dokonce jsem kvuli WP zahodil 5 let programovani sveho systemu a vsechny weby co jsem spravoval na WP prevedl. Radil jsem tehdy Tomovi a spol. udelat ve WP novou verzi lokalky, ale Joomla se jim zdala lepsi. Jsem rad, ze aspon ted, po tech letech ma nekdo chut se do toho pustit.

    Co se tyce konverze dat – kdyby se nedarilo, tak dej vedet, migroval jsem weby do WP pomoci vlastniho php kodu, ktery pouziva WP API a data do WP vlozi „oficialni“ cestou – clanky, obrazky, galerie.

    Drzim palce !!!

  • #4878

    Pavel Kašpar
    Účastník

    Vyborne, jsem rad, ze tu je nejaky WP odbornik (coz ja nejsem), WP jsem videl vsehovsudy asi dve hodiny, co jsem to ted zkousel :)

    Migracni plugin bych asi napsal taky, ale nemam na to cas (z tveho systemu do Joomly jsem ho psal a zabralo to more casu :) ), takze koupit nejaky byla jasna volba, pokud ale mas nejaky funkcni, ktery to vse premigruje, tak jej muzeme zkusit (jde o migraci clanku [+ media vcetne linku], uzivatelu, a fora vcetne komentaru pod clanky… pak je tam jeste nejaky event manager, ale to asi neni nutne migrovat).

    Mozna by bylo dobre, kdyby se pak na to podival a nastavil to nekdo, kdo s WP pracuje, ja bych tak nejak poresil opet tu instalaci a migraci…

    Co by ted bylo dobre, aby Tomasek zridil nejaky prostor new.lokalka.eu (alespon 400MB) + novou db a ja tam prasknu ten „castecne zmigrovany“ web spolu s pluginy (forum, event) co mam na localhost, at se to da poradne vyzkouset. Ta verze na lokalka.php5.cz je dosti „omezena“ diky prostoru, ktery tam je k dispozici…

  • #4879

    Michal Nežerka
    Účastník

    Technicke veci bych navrhoval resit mimo tohle vlakno – bud mailama mezi lidma, co se na tom podileji (budou podilet) nebo v jinem vlakne. Nemam tvuj mail – ozvi se mi na michal.nezerka@gmail.com a domluvime se.

    M.

  • #4880

    Pavel Vrtík
    Účastník

    Super kluci. Jen prosim stihnete dat hlavy do kupy pred VH (úterý 27.1.) at se domluvime, co a jak tam prezentovat. Nejlepe se pristi tyden potkat nebo si aspon udelat telco se slidama.

  • #4944

    Pavla Nováková
    Účastník

    Ahoj, nabizim sve zkusenosti z IT – bohuzel nemam cas se webu venovat, ale co muzu nabidnout je ucast na analyze a navrhu noveho systemu, resp. prepracovani stavajiciho
    – pokud si nekdo nekdo mysli, ze se to da vymyslet v ramci diskuze na foru, tak neee ;) – chce to si nad to sednout a nakreslit si jednotlive stranky a podiskutovat nad tim, udelat vlastne takovy html prototyp na papire, v druhem kroku je potreba teprve zvolit technologie (sama delam zakazkova reseni, takze redakcni systemy uplne neznam, ale WP + nejake widgety od Google bych videla jako mozne optimalni reseni + nejake customizace – moznosti WP neznam) a pak jako posledni krok bych resila ty moznosti migrace. Otazka je, kdo je ochotny se za ucelem analyzy a navrhu sejit a diskutovat o tom par hodinek osobne – samozrejme je nutne, aby se do toho zapojili ti, co budou web nejvice pouzivat :) (Kam jste se posunuli na VH nevim, byla jsem mimo republiku – resp. jestli se to tema nejak podrobneji diskutovalo na VH a jsou jiz pozadavky jasne specifikovane a rozmyslene).

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.