Bonjour

Tak ke mně v pátek 28.4.2006 v 16.00 přijel Myšák v Alhambře. A s ním Zuzka a Sven. Všechno jsme dali do kufru a vyrazili směr Francie. Wien-Graz-Villach-Padova-Verona-Brescia-Genova-Le Muy-Draguignan. Po mnoha zatáčkách vjíždíme do vesničky Châteaudouble.

K parkálu u Les Marinouns se jede kolem červeno-bílé závory. Pro příště. Myšák se Zuzkou na kukačku a já se Svenem dáváme dvě cesty. A kurva, jsou krásný! Akorát se mi rozjíždí migréna. Neřeším, bo nájezd, beru prášek a du spát. Neschopen všeho usínám a lepší se to.

Ráno už je mi dobře, tak lezeme. I s Myšákem-teď je špatně pro změnu Zuzce (a vydrží jí to dva dny). Dva dny strávené v Les Marinouns. Samá hezká cesta! Mj. myš v jeskyni (sem se lekl, až sem to málem neudržel), dlouhé cesty (až 38 metrů) a OS krásné 7a („Shinga“). Pak rest (3.den) a vzhůru do Saint-Tropez. Dlouhá cesta v koloně a přeplněné město. Nic moc. Tak snad jen zmínit procházku po písečné pláži. A kolonou zpět (přes Carefour-bagety a sýr). Zpět na naše spací místo, „domů“. Palouček u nádrže na vodu nad lezeckejma oblastma. Vodu bereme ve vesničce Châteaudouble-malebné a milionkrát lepší než celé Saint-Tropez. Tady je to prodchnuto pohodou. (Jen kdybych se necítil jako vetřelec-že jim beru vodu a nerozumím francouzsky. …A taky si našetřit, abych si jednou mohl zajít „do restaurace“…)

Třetí lezecký den v Les Marinouns už dvě cesty, které nebyly tak krásné (rozbitý. Strach-letos sem ještě nebyl na písku…).

Čtvrtý lezecký den už je hic jak cyp-v Baou des Prannes. A jsme utavení. Po pár vylezených cestách se jdeme podívat na La Baume de Saint-Jean. Je to trek jak prase a skála (kvalita) nic moc. Každopádně těžký.

Druhý rest se jedeme podívat na přibližně 30 kilometrů vzdálený Verdon-to je fakt mazec, velký. A že tady mají skal jak nasranejch, už ani nemá smysl zmiňovat! Opravdu mohutný. A na konci ještě jezero s neskutečně modrou barvou (ve dvou odstínech). A vesnička Aiguines. Poho. No a pak zase do Draguignanu (Carefour). A „doma“ výborná večeře, pivko, čaj s mlékem, víno, … Jo, jo…

Pátý lezecký den v Prannes-tři pokusy (druhý skoro jo) v 7b. Těžký. Ale možný! Tak buš. (Sven: „Jen blbni“) Sme tam se Svenem sami a je to supr. Doutník a hledíme do kraje. Pak pěšky do Marinouns-pokec s Andym a bandou z VHS.

Šestý lezecký den kopr jak sviňa. Pozdě vstát a pak jako že do sektoru Rebouillon. Tam ale borci s vostrejma psama. Tak „null“. A oblast číslo 7 netrefíme. Ale stejně mám načnutý bříška a už se mi ani nechce.

Tak přebalit a hurá domů. Odjezd v neděli 7. května kolem 14.00. (Procházka Châteaudoublem-Za Expo a zavřenej Carefour-nic nikomu nekupuju…) A na jeden zátah domů, do Komína-4.50 ráno 8. května 2006.

Tak, tak. A už se těším na diáčky.

Lezecká oblast (u vesničky) Châteaudouble (průvodce 21 Euro nebo asi 200 Kč), z Brna 1 350 km, většinou po dálnici (včetně všech poplatků 2 900 Kč) dle ViaMichelin.com

28. dubna až 8. května 2006

Zuzka, Myšák, Sven a já

Já se Svenem 30 cest obtížnosti 5b+ až 7b (celkem 772 metrů)

Za jídlo jsem dal asi 1 400 Kč, pohledy 5,20 Euro, pas 600 Kč, připojištění 400 Kč